brainwashed

  2014-01-24 / 16:32:45 / Flashback /
detta är en bild ifrån sommaren jag aldrig kommer tröttna på, kan nästan gissa att ni är trötta på att se denna nu, men det är faktiskt inte jag... den får mig att tänkta tillbaka på dedär fina dagarna och dedär dagarna där det var iskallt att bada, men man gjorde det endå. det var på en sådan dag denna bilden var tagen. Jag kommer ihåg att lilltjejen på bilden, var så envis om att vi skulle ta gruppbilder i vattnet, och jag frös som en liten gris kände jag, jag ville verkligen inte i det där förbannade vattnet igen, men tvingade blev jag och vi tog kanske runt 20 bilder, sen var det nog för min del och kände mig så sugen att sätta mig i en varm bastu... men även den dagen var en bra dag. 
 
Just i denna stund när man sitter och tittar ut och ser alla snö på taken och marken, blir man nästan lite deprimerad eftersom man då tänker på hurdan underbar sommaren var och hur mycket man längtar tillbaka och hur mycket man längtar efter att göra sommare 2014 till den bästa hitils - det är mitt mål.



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :