You cannot change what we’ve become

  2013-05-18 / 11:00:00 / Personligt /
Ni ser ju förmodligen själva, att mina nyckerben ser annurlunda nu, och ja, jag trycker såklart fram benen. Ni som läste inlägget ja la ut för några dagar sedan, ni vet vad det är för problem och så, men har ni inte det så rekomenderar jag att ni gör det först. 

Jag var hos en läkare igår, som tryckte och kände lite, fick göra massa övningar för att se hur mycket rörlighet jag hade i armen, men självklart har jag full rörlighet om jag inte missuppfattade. Efter en stund kommer han fram till att jag har en liten urgröpning i mitt nyckelben, nu när jag vet att det är där, kan jag till och med känna det. Han berättade också att förmodligen har benet aldrig läkt ordenligt och sedan har det hänt något nu under den senaste tiden som gjort att det gör ont. Troligtvis är det en liten spricka i benet, och något som gör att det inte vill läka ordentligt, och hur länge det har varit där. Men jag ska få en tid till röntgen, när vet jag inte, snart hoppas jag. 
Läkarn sa också att jag kanske måste operera för att benet ska kunna läka, men han kunde inte säga till 100% eftersom det blir efter röntgen. 
 
Nu är det bara vänta tills en tid ramlar ner i brevlådan. 
 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :