before I pass out

  2013-05-13 / 00:45:31 / Personligt /
för 2 år sedan, var jag med om en buss olycka, bröt mitt nyckelben och fick välja mellan en operation eller inte. valde inte. vet inte om det var ett bra beslut eller inte. Man ser mycket väl på mitt nyckelben att det inte är som det ska vara, eftersom det är 2 år sedan, borde det vara läkt nu, men ändå känner jag smärta i hela axeln. Vi ska prata med doktorn eller något om det, för ja pallar inte gå runt med detta längre! Ibland känns det mer och ibland mindre,  vet inte varför. Ibland känns det när jag skriver på datorn, eller när jag sitter och smsar, och ibland även när jag inte gör någonting! Detta e något som inte känns rätt, eftersom för 2 år sedan, sa min läkare att det skulle ta runt ett halvt år och sen skulle jag förmodligen inte känna av något, men nu har det gått 2, då måste det vara något som är fel. 
 
Jag ska upp om 5 timmar, gonatt. 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :