Vad har hänt?

  2013-06-20 / 16:57:37 / Personligt /
I fredags när vi skulle sätta oss på bussen till björkäng ringde min telefon. Då hade brevet kommit om beskedet angående mitt nyckelben. Vad jag tänkte då, var att något skulle hända eller att jag skulle få veta något om vad felet är.. men ännu en gång har jag för många tankar i huvudet, för jag fick inget svar alls. 
Läkaren vet att något är fel, men han kan inte säga vad eftersom det inte syntes någonting på röntgen bilderna, precis det jag var rädd att det inte skulle göra. Nu har jag fått en tid till ortopeden, i slutet av Juli, där jag ska röntgas ännu en gång, och förhoppningsvis få lite mer svar. Tills dess, är det enda jag kan sitta och göra är att han armen i en possition där det inte gör ont och bara ta det lungt. 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :