They don't understand

  2013-02-01 / 15:37:00 / Personligt /
För ett par timmar, hade jag något att se fram emot, jag var på topp och jag hade ladrig vart så glad. Nu vill ja bara lägga mig under täcket, och gråta. 24 April i globen med Linnea. Då jag hoppas att få se dig, även om de va på långt håll, det hoppet ligger nu långt ner på marken och jag vill bara vakna upp från denna mardröm och vakna med biljetterna till att kolla på dig i min hand, som om det någon gång kommer hända. Alla säger tyvär, men det är mer än så, ni förstår inte... ni förstår inte... ♥ en annan dum sak är frågan varför han spelar i Globen där man får in 16000 och inte i Friends arena där det går in 67500? någon som vet? 
Jag älskar dig! 


beccis

jag förstår dig! Hade inte heller biljetter först ju <3

Svar: ne.. :( <3
Tove Johansson

2013-02-01 @ 18:11:01
URL: http://rrrebeccah.blogg.se

lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :