DAG 1. EN BILD PÅ DIG SJÄLV OCH 10 SANNINGAR

  2013-02-20 / 16:50:00 / Personligt /
1. Jag har alltid varit rädd för förändringar 
2. Mitt högra öga är mindre än mitt vänsta, iaf på bilder. 
3. Har ofta utryckt mina känslor genom färgen på mina naglar, låte konstigt, men så är det. 
4. Jag har alltid velat bo i en stad, iaf någonstans där det går bussar. 
5. Jag är beroende utav koffein 
6. Utan alla serier jag kollar på, hade jag inte haft något att göra
7. Jag älskar mina vänner, och alla som står mig nära
8. Jag ångrar halva 2012
9. Jag har träffat världens mest underbara personer sen jag började gymnasiet
10. Alla som står mig nära, försvinner på ett eller annat sätt. 


Beccis

jag kommer aldrig någonsin försvinna ifrån dig.<3

Svar: åhhh, och jag försvinner inte från dig heller ! <3
Tove Johansson

2013-02-20 @ 20:56:31
URL: http://rrrebeccah.blogg.se

lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :