Hårinpackning

  2012-09-28 / 21:43:46 / Personligt /
Har kommit ut från duschen, har även kört på hårinpackning, testade en utav de jag fick från Hanne, super go va den, luckat as gött o håret blev så grymt mycket finare. Har en sen tidigare och jag kör ju på hårinpackning nästan en gång i veckan, iaf 3 gångar i månaden, så min gammla höll på att ta slut, men nu är jag laddad igen :D 
Står nu i hallen och funderar på om jag ska sätta mig ner och kolla på NCIS och ta det lungt, bara slappa hela kvällen och bara ta det lungt, visst låter det som en mycket bra ide? ♥
 
Förhoppningsvis kommer jag inte blogga mer idag, känner det att jag har bloggat underligt mycket idag.. vet inte varför, haha. Ni kommer ju inte orka läsa allt, typ ett inlägg varje timme eller något. Galet xD 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :