Ensam hemma hela veckan

  2012-09-27 / 21:11:50 / Personligt /
Gud så skönt att torsdagen är över, vilket betyder att provet är över, vilket betyder inga mer ideologier! :D Provet gick bra tycker jag, är nöjd iaf :D Har pluggar nu hela kvällen, har skrivigt massa frågor i Engelskan och läst lite i boken, och har även gjort typ 4 tal i matten, skönt att ha det gjort. Inatt åker mamma och pappa upp till Stockholm för att tidigt på morgonen åka till Grekland, detta betyder att jag e ensam hemma hela veckan med min syster :D Gött som fan! 
 
Nu ska jag duscha och slappa, och sen ska jag sätta mig framför Max och starta ett avsnitt utav NCIS och kolla lite på det innan jag går och lägger mig. Måste verkligen se klart på det nu när säsong 10 börjat komma ! OMG! 
Ha det bra ! ♥



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :