En liten historia, rolig för er, inte så rolig för mig

  2012-09-28 / 18:05:42 / Personligt /
Nu ska jag berätta en rolig historia, eller den är rolig för er, men inte speciellt rolig för mig. 
Igår åkte mina föräldrar till Grekland, som jag nämnt tidigare, och Hanne är i Ullared och Moa är i Kalmar. Detta betyder att jag inte har någon skjuss ifrån Braås och får därför ta bussen som går 16.15 till Ramkvilla. Så Linnea och jag var i stan, fikade och shoppade lite, sen betämde vi oss för att gå till stationen. Linnea hoppar på sin buss och sen kommer det en buss det står Recesentrum på och ställer sig där 350 brukar komma, denna byter senare till 350 Ramkvilla, så jag hoppas såklart på denna bussen, den går ju till Ramkvilla lixom, det stod ju på? 
Bussen åker och min telefon ringar. 
- Du är på fel buss, för du ska väl inte till Tolg?
- Va? Nej men det stod Ramkvila på den? 
- Nej de e Tolg bussen, du kommer komma till Tolg! 
- (!!!!) 
Hur fan ska jag komma hem när det inte är någon inom min familj som är hemma eftersom min faster och farbror är på Öland. Herregud vilken panik jag fick!!! 
Ringde till en kompis men hennes föräldrar kunde inte hämta, slutade med att Wilmas syster hämtade mig! TACK! 
 
Nu är jag hemma och ska till Wilma för att äta lite mat hos dem :D Supermysigt! Ha det bra ♥



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :