En dag närmare dig ♥

  2012-09-12 / 21:12:00 / Personligt /
Jaha, trött som man är sitter man i sängen och kollar på NCIS, funderar på att leta upp mitt täcke, som inte ligger i sängen där det ska vara? Hmm.. ? 
Ska packa och lägga fram kläder tills imorgon, alltid skönt o ha de gjort dagen innan, så man bara drar på sig det och drar med sig väskan så man inte behöver stå i 10 minuter o leta efter allt. Då gör ja hällre de på kvällen, hur trött jag en e.. 
 
Men dagen idag har varit bra, bara att vi blev livrädda när brandlarmet gick.. herregud... Det lär jag ju inte glömma i första hand! xD 
 
Bild jag nog när jag kom hem, haha, den e inte speciellt snygg, men den får duga för tillfället. Orkar aldrig fota nu för tiden.. börjar bli så jävla kallt o stå ute o fota, då tar man inne på toaletten istället xD 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :