Dagens spontaninköp

  2012-09-28 / 19:01:00 / New In /
Har idag äntligen köpt en egen Termomug, eftersom min som jag hade läckte?? Från första början, så jävla dåligt! Använde min systers ett tag då, men nu hag jag äntligen köpt en. Köpte den på Lagerhouse i Växjö på Linnegalerian. 55 Kr. Grymt billigt enligt mig, så nu har jag det och kan nu dricka kaffe på bussen på mornarna igen, om jag inte har planerat att sova på bussen, som jag faktiskt brukar göra :P
 
Har precis varit hos Wilma och käkat äppelkräm, de har plockat från vårat träd här ute, vi har fått så grymt fina träd i år, så de har plockat och eftersom de visste att jag var ensam hemma, så ringde dem mig och sa att jag fick äta hos dem, alltid trevligt hos dem! :D 
Nu ska jag sätta på lite kaffe, och även inviga min nya "mugg". Hoppas på att min kväll blir mycket bättre än min förmidag, herregud vilken panik jag hade... satt och skakade som en galning! Helt fel dag för detta! ♥



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :