Chocken och paniken i samma paket!

  2012-09-23 / 00:56:00 / Personligt /
Är i chock efter att sätt klart på vad som kommit ut av PLL på säsong 3! Vet fan inte vad jag ska säga och bara längtar efter den 24 okt då man faktsikt kan se nästa! Fan oxå, de e en månad! 
Är sjuk, eller vad man nu ska kalla det, mår inte bra iaf, är genomförkyld och fryser typ hela tiden och har grymt ont i huvudet, så har vilat hela dagen och lika blir det imorgon. Har dock inte tid att stanna hemma från skolan, det har jag bara inte... En bit av den högra delen av halsen är typ halvt svullen, som att de e någon inne i halsen som e svullet och det gör en aning ont, kanske bör kolla upp det? Jag vet inte. 
 
Klockan börjar nu bli så grymt mke, så jag ska nu lägga mig ner i min säng, och sätta igång min tv och försöka att inte tänka på PLL och kolla på ett avsnitt utav NCIS istället. Godnatt ♥
 
Saknar sommaren, hösten är hemsk... så kallt, och man har inte lika många minnen! 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :