Förlåt

  2012-10-05 / 23:50:59 / Personligt /
Ledsen för förra inlägget, så jävla irriterad bara... Mår dock lite bättre nu när jag skrivigt av mig lite och skrikigt lite åt folk och tagit det lungt! Mamma och pappa har komit hem som jag nämde lite lätt innan, har fått min solfjäder nu, äntligen! Har ca 5 st nu :D ( Ja, jag samlar på dem ) Har ett från nästan varje land jag varit i, Spanien, Turkiet, Tunisien, och sen har jag en till från Turkiet och nu Grekland, som jag va i när jag gick i femman. Kul att ha lixom. Dock har jag inte från VARJE år jag varit där, har ju varit i turkiet 6 ggr, och tunisien 3, så orkar inte köpa en varje gång, även fast jag önskar jag gjort det, men tror ni man tänker på de när man är 3 år? xD 
Haha. 
Nu ska jag gå o lägga mig. Godnatt! ♥
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :