Film & Myskväll

  2012-10-27 / 18:21:13 / Personligt /
Sov hos Wilma, hade en sjukt galen kväll. Somnade runt 12 eller något, o vaknade på morgonen av att min kära vän ringde mig, han ska nämligen till Frankrike, alla ska till Frankrike? Vet typ 5 stycken som åker denna veckan? Jag vill också dit. Men iaf, han hade värsta knäppa skälet till att ringa, frågade om man stavad sjysst, men j eller c. Tydligen kände han någon som sa att han stavade fel med j och att de ska va c... herregud xD skrattade lite efter de få orden vi utbytte. 
 
Inatt, ska Wilma sova här, så har duschat nu och gjort mig iordning för en supermys kväll igen :D Fast denna natten hos mig ;) Blir typ att kolla på film hela natten och sedan sova. Hon åker till Öland imorgon.. typiskt! Men bara 3 dagar denna gågen o då blev ja lite gladare. Måste verkligen köpa skor snart, herregud, SNÖ ute nu ju och jag går fortfarande i mina converse. Kände det idag när Wilma o jag gick stia, asså, fytusan vad de e kallt om fötterna o man känner snön om fötterna, jobbigt, men ändå mysig känsla, bara man hade haft lite bättre skor till snön. Blir o köpa de nu under lovet. 
 
Ha en trevlig kväll! ♥ 
XOXO ♥
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :