Allt går mycket fortare än man tror

  2012-11-07 / 23:13:55 / Personligt /
7 November, efter en dag med Historia och Spanska fick jag sitta i skolan runt 1,5 timme och kollade på serier, eftersom jag väntade på att pappa skulle komma då jag hade utvekclingssamtal. Alltför pinsamt blev det inte. Kom hem runt halv sex istället för 4, kanske inte lika roligt, men man får väll ofra sig. Har suttit och läst ur min svenska bok nu, trodde ja hade läst typ 10 sidor eller något så slutar det med att jag läst runt 30 ikväll, svårt o sluta när man kommit in i det. Efter att jag fått i mig lite te, ska jag plocka fram saker till imorgon, kolla ett avsnitt utav skins och sen sova gott ♥
 
Nemen gud så fin bild på mig, verkligen. Puss :* 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :