Sola och bada

  2012-07-03 / 17:02:17 / Personligt /
Har varit ute med Wilma hela dagen, vi har varit nere vid badplatsen och solat och badat, underbart ♥
Fick mitt gymnasiebesked idag... har hela tiden vart så inne på frisör, men nu är det inte lika säkert... Kom ej in, utan jag står som reserv, men står som reserv 1, vilket betyder att jag ändå har ganska stor chans att komma in tycker jag ♥ Men om jag ej kommer in på Frisör så blir det Samhäll Media i Växjö. Men jag kan ju hoppas på det bästa. Tänkte ta massa kort när vi var borta vid badplatsen, men min mobil dog, och jag glömde kameran hemma, så tyvär. Wilma o jag ska dit ikväll igen troligtvis för att ta ett kvällsdopp. Mysigt.

Wilma sover trolitvis hos mig inatt, men idag ska det inte bli i tält ( Wilma e trött på tält efter UV-lägret ). Men kanske sover på altanen om vi får för mamma och pappa. I sånnafall blåser vi upp en dubbelmadrass och sover där på, sen är det inglasat så är inte så kallt. Jättemysigt. Sist vi gjorde det var det bröllopsfest mitt emot där jag bor, så det dunkade ganska mycket så det var lite svårt att sova, men det slutade sen runt 2 eller något. 
 
Nemen, nu ska jag gå o städa iordning lite och sedan ska ja ha de kul med Wilmis. 
 
Hejdå ♥
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :