Resfeber?

  2012-07-20 / 21:51:04 / Personligt /
Har packat hela dagen eller hela o hela.. överdrivet, men aa... SKa snart gå o lägga mig, ska åka ifrån mitt kära hus vid 06:30 imorgon... Sova i bilen? Absoulut! Har resfeber som tusan nu, och är väldigt nervös inför morgondagen, även fast jag har varit med om samma resa 1000 gånger eller något sådant. Lägger upp lite bilder när jag kommer hem, uppdaterar kanske imorgon i bilen, påväg till Arlanda, men däremot lämnar jag sedan mitt internet i Sverige och kylan. 
 
Hoppas även ni får 2 bra veckor, för jag vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera, någon sa något om fritt internet i lobbyn, och då kanske det kommer någon uppdatering om dagen eller något? 
 
HA DET BRA! PUSS :* 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :