ÖVernattning med Wilma

  2012-07-11 / 21:36:27 / Personligt /
Jaha, idag har jag varit med Wilma, eller aa... hon sov här så va med henne i förrgår också. Super kul hade vi iaf, fastän vi spelade sims typ hela tiden. Sen har vi varit och lånat böcker, jag lånade "Alice i underlandet" har alltid velat läsa den.. hihi. Nu får jag göra det, men måste vänta i 10 dagar... hihi. För då åker jag till TURKIET! 
Imorgon ska jag till stan på morgonen och träffa Mickan! Kommer bli asgrymt, inte träffat henne sen skolan slutade... :/ Synd, men då blir det extra kul när man träffar henne. 
 
Nu ligger jag i sängen och kolla på film, de e någon gammal Disney film som ja tyckte var lite rolig att kolla på, haha. Redigt rolig e den. Har även duschat, plattat håret, och målat naglarna! En redigt trevlig kväll, har fixat fram lite kläder också, funderar på att ta mina höga skor imon? Men vet inte...! 
 
Uppdatear imorgon kväll ♥
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :