Mot Arlanda

  2012-07-21 / 08:33:50 / Semester /
Sitter i bilen, är snart i Mjölby, har ca 30 mil kvar... ? hmm... Nöjer mig med Spotify, film, internet och kudden... har inte mycket till val igentligen.
Hoppas allvarligt snart på att vi stannar och köper lite latte på donken, gott behov utav det, fick även ett sug på glass nu... hmm... 
 
Men som jag skrev igår, vet jag inte riktigt hur min uppdatering kommer kunna vara under de kommande 2 veckorna, med det lär jag får veta imorgon. Tänker inte precis tänka på bloggen så mycket under de kommande 2 veckorna, då har jag semester och tänker verkligen njuta utav den, utan att behöve tänka på att berätta för er om vad som händer. Det kan jag göra när jag kommer hem. 
 
Hoppas däremot att ni får det trevligt i Sverige, skulle tydligen vara sol någon gång också, hoppas verkligen för er skull att det bli iaf lite värme.. ♥
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :