Flummdagen

  2012-07-02 / 20:15:00 / Personligt /
Wilma har dratt hem för att äta lite käk, sen kommer hon troligtvis tillbaka så vi kan spendera kvällen tillsammans också, får se vad vi gör. Vi har spelat sims hela dagen och flummat ihjäl... så lika oss xD 
Vi e ganska sims galna båda två, så blir mke spelande av det när vi leker :P 
 
Hoppas eran dag varit lika rolig, flummig och super som min har :D 
 
Här har ni en bild på de sims spelen jag har. Hade även innan massa Sims 2 spel, men snäll som jag är så gav jag bort dem till världens underbaraste Johanna, som jag saknar grymt mke, asså jag saknar Johanna, inte spelen xD 
Ska även köpa allla nya som kommit ut, men de gör ja sammtidigt någon gång nästa månad kanske? Får se vad som händer. 


Johanna

Jag saknar dig skit mycket. Jag tänker på dig! Spelen har jag använt nästan varje dag på lovet. :-P<3

Svar: Aww, sötis <3
Tove Johansson

2012-07-03 @ 18:10:32
URL: http://jokkjohanna.devote.se

lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :