en underlig natt..

  2012-07-13 / 15:10:46 / Personligt /
Måste säga att det har varit en konstig natt för min del... Saker på saker hände... galet, sen på det drömde jag att jag blev skuren i magen av en bra kompis till mig, och massa annat? Haha, de va inte lite kul de, fast ändå inte. Somnade runt 2 eller något kanske, innan det satt ja o messade med en kompis och lite annat kul, kollade på typ 2-3 filmer inatt och innan det städade jag och massa skit som skulle göras igår :/ Det var segt men kvällen blev ganska bra ändå sen. Idag blir det ligga ner och slappa, har så grymt ont i huvudet så jag orkar inte gå upp. Var vaken vid 10, sen somnade jag igen, jag orkade verkligen inte gå upp. Vaknade för 2 timmar sen och nu ligger jag i sängen, har druckit kaffe och slappar. 
 
Får säga att jag hoppas eran dag är bättre än min! Men även fast jag  hade en väldigt rörig natt så tror jag det blev ganska bra tillsist ! 
 
Hejdå ♥
 
Gammal bild. 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :