Dag med bästa Johanna

  2012-07-14 / 22:05:00 / Personligt /
Måste säga att dagen har varit kanon. Roligare än roligast eller vad man nu ska säga även fast det under vissa stunder var lite onormalt .. xD Johanna fattar vad jag menar. Dagen har varit kanon! Helt grymt kul att träffa Johanna igen efter att vi slutat skolan. Vi snackade lite skit, fikade eftersom hon hade med sig macaroons och cola! Haha, massa minnen från macaroons med henne ♥
Nu är det kväll om ni inte fattar det, jag har sätt på den tecknade versionen av Alice i underlnadet, o herregud vad man skrattar i den. Har även sätt på svärdet i stenen. 
Får se vad det blir för disney film nu när jag har gjort lite te och krypit ner i sängen. Är jättetrött, och det är ovanligt att jag är det vid denna tiden, men någon gång måste ju vara den första (andra, eller tredje). 
Hoppas ni haft en lika grym dag som jag men de e tveksamt. 
 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :