the world's best friend

  2015-10-19 / 12:01:02 / Personligt /
Detta har varit tre förjävliga månader som jag inte önskar någon får uppleva någonsin. Utan alla fina personer i mitt liv vet jag inte vart jag skulle vara idag, hur jag hade mått idag, det är knappt jag vet än. Men en sak vet jag säkert, och det är att tjejen på bilden är den bästa jag vet, den som finns dag och natt, vått och tort och som aldrig sviker mig. Du är den jag vänder mig till Madde, utan dig vet jag inte vad jag gör. Du är min bästa vän, har varit det länge och kommer förbli det under alla år. Ingenting kan beskriva vår vänskap, absoulut ingenting, för den är den bästa jag någonsin haft och utan den vet jag inte vad jag skulle göra. 
Dina stöttande ord som "Jag kommer alltid finnas här" är värda hur mycket som hellst, för jag vet att de är sanna. Jag vet att vi stöttar varandra i enkla och svåra tider, vi pratar med varandra om allting. Jag är så glad att jag har dig! Jag älskar dig så otroligt mycket. 


Madde

Det är ingen tvekan att jag står vid din sida igenom allt, det kommer jag alltid göra och jag vet att du alltid kommer göra detsamma för mig. Du är det bästa jag vet och jag älskar dig mer än ord kan förklara. Kommer alltid ha dig i mitt liv och det är jag glad för.

2015-10-19 @ 12:19:18

lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :