Studentbal 2015

  2015-06-03 / 17:40:23 / Personligt /
Igår vad det dags för studentbal, och vilken kväll det var. Vädret var dock ingen hitt då det var regn och blåsigt och möjligtvis 13 grader. Jag fixade mitt hår mellan 10.30 och 13.00 och blev mer än nöjd, trots att man fick genomlida vad jag kallar tortyr för att det skulle bli som det blev. Minglet i tegnerparken startade vid 17.00 och vid 17.45 fick vi gå in på PM och vänner för lite mingel på taket med ett champaneglas i handen. Senare gick vi ner och åt tre rätters middag. Efter maten vad det lite festande med lite dans och prat. Victor och jag kände oss nöjda runt 23.30 och drog oss hem då. Men en bra kväll är det enda jag kan kalla det, men underbara vänner och världens bästa baldejt. 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :