Finns inga ord som kan förklara hur bra du är

  2014-04-13 / 16:00:00 / Personligt /
 
Jag är så himla glad för att jag lärt känna dig, för att vi börjat umgås på det sättet vi gjort och för att vi kommit varandra så nära, behöver jag prata med någon är du en av dom första jag skriver till och jag har så sjukt roligt när jag är med dig, även om vi inte är själva så ofta så träffas vi ändå och vi har alltid lika kul ihop och alltid något att prata om och något att hitta på. Kan inte beskriva hur mycket du faktiskt betyder för mig, du är helt enkelt bäst Tove! Sommaren vi kommer ha ihop kommer bli så grymt rolig, du och jag kommer göra denna sommaren till den bästa någonsin. Tack för att du finns i mitt liv, är ganska sjukt att vi kommit varandra såhär nära, det trodde jag verkligen aldrig när jag först träffade dig. Vi båda tyckte lite konstigt om varandra när vi väl började umgås och egentligen var vi väl "tvugna" att umgås med varandra, men när vi väl lärde känna varandra så märkte jag vilken bra människa du var och hur jävla roligt jag hade med dig. Jag älskar dig vännen <3
/ Madde



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :