I want you to stay

  2013-09-02 / 20:33:26 / Personligt /
Har kommit hem från åseda, känns faktiskt bra att bara ta det lungt och vara hemma lite... får se hur länge jag stannar. träffade wilma idag också, en evighet sen känns det verkligen som. Helgen har varit väldigt händelserik, men jag klagar inte. Men som ni märker uppdateras bloggen inte mycket alls, men som jag tidigare sagt, jag är inte hemma så mycket, när jag väl är hemma ligger jag och sover, men  jag hoppas iaf att uppdateringen dras igång normalt snart igen, förmodligen blir det bättre så fort jag fått tillbaka macen. Något som inte alls känns lika bra är att jag kanske inte får tillbaka Max... tycker nästan synd om han om han får leva med någon annan jävel..!



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :