Shine ya light

  2013-06-09 / 18:44:00 / Personligt /
Dagen började med sol och slutar i åska. Den första blixten syntes precis på himlen! Känner att bilden inte passar in, men som påminnelse om att det faktiskt var badväder idag på dagen, fick den komma in här + den är såå mysig. 
 
Firade min systers födelsedag, en dag för tidigt! Men mitt humör var inte på topp, eftersom jag hade låst mig ute från min windows dator. Bytte lösenord till den igår, och idag när jag skulle logga in på den, var det helt borta. Satt i 2 timmar och försökte genom en beskrivning av min fars datavänliga kompis, komma in i datorn för att byta lösenord. Men sedan då efter 2 timmar, så kommer lösenordet in i huvudet, och så glad har jag nog aldrig vart. Kändes helt tomt, eftersom jag ska lämna in Max imon. Mitt minne kommer och går, men ibland önskar man att det kunde vara lite längre. 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :