Hands in the air like we don’t care

  2013-06-05 / 15:21:14 / Personligt /
26 grader är det i lilla Ramkvilla, jag njuter och sitter ute. Det är lite molnigt, men det är skönt ändå. Är nu ledig fram till måndag, så jag har redan nu tagit helg. Jag har skickat in mitt sista skolarbete och på måndag lämnar jag in min älskade Max. Känns förjävligt, men sånt e livet. Nu har jag bara 2 skoldagar kvar, + avslutningsdagen. Känns ganska bra. 
 
Imorgon kommer sveriges nationaldag inrullande. Aldrig fattat det där med nationaldag, men det blir säkert jättebra. Om 9 dagar, drar jag till Varberg med världens bästa människor, känns så sjukt bra. Längtar. Något som känns mindre bra, att mina föräldrar åker om någon vecka eller två, åker iväg i två veckor till Cypern, där de ska vara i två veckor. Varför får inte jag följa med lixom? 
 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :