DAG 4. I MIN VÄSKA FINNS...

  2013-02-23 / 11:35:00 / Personligt /
  • Oliv naturell handkräm
  • Lypsyl 
  • En liten spegel 
  • Nycklar
  • Plånbok 
  • Iphone-laddare 
  • Headset
  • Tändare 
  • Tuggumi 
  • Busskort 
  • Pappersnäsdukar
  • Liten parfymflaska
  • Tamponger 
  • Vantar under vintern och kortbyxer under sommaren. 
  • Hårborste 
Självklart kan det skilja från dag till dag, lägger självklart ur vissa grejer ibland, eller glömmer det hemma, men offtast ligger det i väskan som offtast är med mig. Har alltid med mig ett par kortbyxor i väskan på sommaren, kanske är jättekallt när man drar sig mot bussen klockan halv 7 på morgonen, men frammåt 10 kanske solen är högt upp på himlen och man lökar ihjäl i ett par jeans. Då är det skönt att kunna byta. Sen självklart har jag ju alltid mobilen med mig, men offtast ligger den i min ficka eller hand, inte speciellt ofta i min väska. 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :