på bussen

  2012-09-07 / 14:15:59 / Personligt /

sitter på bussen, ska strax lämna stationen. Dagen idag har varit fantastikst rolig haha. kan ju säga att jag har ett jack i handen, typ som man får mär man skär sig på en kniv eller något.. men de gjorde inte jag.  Jag ramlade för andra gången denna veckan, men inte över en tågrälls denna gångdn, utan för en liten kulle? xD
skärde upp handen, vet ej om de var på ett grässtrå eller på en vass sten eller något, för jag märkte inte av det förens jag var i matsalen typ. Drt roliga var att jag precis hade sagt att jag inte skulle ramla idag, och så gjorde jag det. 
 
på matten va de ännu mer flum för där diskuterade vi balle-kex. För er som inte vet vad de e så är det ballerina kex.
 
ikväll blir de troligtvis att va med Wilma, och om ja får som jag vill, så kommer den tjejen äntligen använda sin säng igen och sova där ;) 
 
 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :