- Jag tar en dag i taget!

  2012-09-19 / 20:33:07 / Personligt /
Måste säga att jag är ett ganska så mycket stort fan utav min bakgrundbild nu, uppdaterade de lite och älskar nästan denna mer än den förra! ♥
Bilder i mitten är ju så hilma gullig! ♥
 
 
Känner mig lite krasslig eller vad man nu säger, går på ipren, ont i huvudet, men jag tänker inte stanna hemma, det har jag inte tid med. Imorgon har vi redovisning på feminismen i skolan, hoppas det går bra, har läst igenom det nu, så de e ju bra i alla fall. 
Kvällen bestod av att tilla på PLL och slappa i soffan, har även satt igång ett avsnitt av NCIS, snart klar med säsong 5, asgött, kommer bli så skönt när jag kommer igenom hela det också! Måste verkligen komma ifatt alla serier jag kollar på, ahh, jag blir galen! 
 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :