Upp och ner gångar...

  2012-10-22 / 00:44:19 / Personligt /
Dagen har haft sina positiva och sina negativa effekter... 
 
+ Jag har blivigt 1700 kr rikare. 
+ Jag har blivigt 16
+ Jag har träffar min fina släkt ! 
 
- Fick reda på något, och detta gjorde att min dag gled ner. 
- jag blev sårad... igen. 
- Mina föräldrar sa först grattis vid 16:30... de pratade i telefon med min syster, men kunde inte ta 1 minut och säga grattis till mig? 
 
____
 
Ungefär vad jag fått idag. 
 
Mamma och Pappa - 500 kr
Farmor - 500 kr
Faster och Farbror - 500 kr, en sked och en asgullig tavla. 
Mormor - 200 kr. 
 
Min släkt e ju mycket större för er som undrar, eftersom min mamma har 5 eller 6 syskon, men eftersom de bor uppe i Dalarna och Grekland, så kommer de inte ner till småland ändast för min skull... 
 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :