Slutet på denna dagen

  2012-10-31 / 00:56:04 / Personligt /
Ännu en dag har gott, och min kväll slutade med att jag åkte in till Vetlanda, tro det eller ej. Min syster skulle till Karlssons, Maxi och en jävla kinarestaurnag, och hade såklart inget bättre för mig så jag följde med. Var borta i ca 2 timmar eller något. Dirket när jag kom hem gick jag vidare till min älskade Farmor, och var lite social med henne, och så kollade vi på Vem vet mest, och fikade! Alltid lika trevligt. Efter det blev det städ, är hur stolt som helst, då jag har städat hela mitt rum. Damat, damsugit (2 ggr), plockat undan allt, rensat i alla mina lådor och bäddat rent. 
Wilma skulle ju kommit hem idag, men ne... inte alls. Hon kommer imorgon iaf, hoppas då på att se henne o kolla på någon kul film eller något, beror på henne. När jag rensade i mina lådor idag, måste jag erkänna att jag hitta väldigt mkt roliga saker som jag verkligen trodde jag hade slängt, men inte. 
Nu ska jag dra ner rullgardinen för ögonen och lägga mig i min nybäddade säng och dejta kudden i några timmar innan jag vaknar igen.
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :