Imorgon blir jag brunett

  2012-10-24 / 21:32:50 / Personligt /
Ikväll har jag duschat, ätit, läst i svenska boken och plockat iordning lite. Har även målat mina naglar, de började bli lite för långa för att gå utan nagellack, så lika bra att måla på det. 
Imorgon följer Linnea med mig hem, hon ska "slagga" hos mig..! Asså.. slagga... för 2 veckor sedan hade jag ingen aning om vad det var. Känner mig SÅ duktig! Men iaf, hon ska sova här, så ska hon färga mitt hår, super nervös och super taggad :D 
 
Försov mig idag på morgonen.. igen. Gjorde det förra onsdagen också? Vad är problemet? Men iaf, Hanne körde in mig, så det löste sig ju, kommer kännas konstigt när hon flyttar i helgen, snart flyttar Moa också, herregud. Längtar endast till det för att då ska jag göra om Moas rum och flytta in dit, och detta rummet ska jag göra till min egen lilla fotostudio :D Fatta nice :D 
"Jättefin" bild på mig... verkligen. Men iaf, här ser ni naglarna. Orkar inte platta håret idag heller... som vanligt. Blivigt riktigt slarvig med det... Kanske blir bättre när jag färgat det imorgon :D Åhhh... imorgon. Så länge jag velat bli brunett men ångrat mig, nu ska det ske! Äntligen! ♥



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :