Biblioteks plugg, buss plugg och hemma plugg...

  2012-10-16 / 20:49:34 / Personligt /
Har pluggat hela dagen känns det som. Hade foto idag och sen matte, efter man jobbat som en gris på matten så gick Linnea och jag till biblioteket med endast ett stop vid hemmakväll och bankomaten, för att köpa lite powerking och godis. Väl framme på biblioteket så satte vi oss ner nedersta våningen och började plugga som två galningar.. Har historia prov imorgon. Vid 15:50 går vi vidare mot bussarna, direkt när jag satte mig på bussen  tog jag upp historian igen och pluggade i en och en halv timma, som bussresan tog. Efter spinningen igår, så vad den bussresan inte den bästa eftersom jag har så jävla ont i rumpan! 
När jag kom hem, satte jag mig med syster och snackade lite, sen blev det mera Historia, sen mat, sen kaffe och sen mer Historia, sen NCIS och sen mer Historia.. Kännder dock nu att om jag forsätter läsa så kommer det in igenom högra örat och ut genom vänstra.. det stannar inte i huvdudet, så känner att det bästa att göra är helt enkelt att inte plugga mera förens bussresan imorgon, då jag har planerat att läsa igenom så mycket som möjligt.. 
Önska mig lycka till ♥
 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :