Smile on your face even though your heart is frowning

  2012-10-22 / 12:14:00 / Personligt /
Lediga idag, hur skönt som helst. Ännu en dag att vila upp sig på. Imorgon ska jag gå dendär kursen innan man får börja övningsköra, o såklart blörjar den vid typ 5, o ja slutar vid typ 2... o såklart tycker pappa det e onödigt att åka hem emellan.. får väl springa runt lite på stan och se om jag hittar något roligt, måste köpa en mössa, så blir väll att jag gör något sådant, får se. LIte drygt bara. 
 
Sov till typ 10.30 idag, inte för länge och inte för kort, somnade dock vid typ 1-2 eller något. Tycker synd om alla som inte är lediga idag, men dock har jag sån skadeglädje att jag tycker de e lite kul :P 
 
Får se vad dagen har att ge, kanske något kul, kanske något tråkigt. Ha det fint ♥
 
Saknar sommaren, och alla minnen ♥
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :