Tomorrow's the day

  2012-11-04 / 01:15:27 / Personligt /
Ska försöka att inte ha en lika sen kväll som det blev igår, eftersom imorgon ska jag upp och flytta ännu mer eftersom syster officielt flyttar imorgon, även fast hon sover här söndag till måndag eller hur det nu blir, hennes säng flyttar imorgon och då tar jag det som att hon har flyttat. Dock måster jag vänta tills min andra syster ska flytta för att få mitt nya rum, som kommer bli grymt mysigt när jag e klar med det. 
 
Innan jag går upp för att göra lite te innan det är dags att sova ska jag packa min väska för imorgon, då jag ska ha med lite "just in case" saker, vem vet? Jag kanske är i vägen de mesta utav tiden? 
 
Btw, att lära sig 100 ord på 7 dagar, har inte varit mitt smartaste val, även fast jag nu kan 50% utav det, tack o lov för det. 
 
Ha en fin natt för er som inte redan sover ♥
 
När man tittar på alla bilder man har på datorn, inser jag hur blond jag verkligen var för 2 veckor sen, är glad att jag nu äntligen är brunett, något jag velat vara nu i 2 år :D 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :