Maskinen -> Balders ♥

  2012-11-18 / 21:26:14 / Personligt /
Helgen har spenderats med Lisa och Linnea i Linneas lägenhet i Ljungby. Följde med henne på fredagen och då kollade vi på film, hade rundvandring i Ljunby och myste! På Lördagen glodde vi på teve och gjorde oss i ordning för kvällen då vi åkte till balders och såg maskinen! :D Åhh, vad bra dem var! Träffade redigt trevligt folk, lite trevligare än de andra skulle jag nog säga. Den natten slutade med att en del av mitt hår åkte av, då jag i ren panik klippte av en bit, då jag hade ett tuggummi fastklistrat i håret... inget kul alls där. 
Åkte hem idag vid 12, så kom hem runt halv 3, blev en lång bussresa och sen hämtning utav pappa i Växjö.
Kvällen spenderades med Wilma, snackade om natten, och allt som hänt under veckan, då jag kan säga att det faktiskt hänt mycket. 
Mår väl sådär idag, känner att jag endast vill ligga och sova och inte vakna förens om en vecka, men så kan jag inte göra, blir lite krångligt att somna efter det. 
Imorgon blir det simning, hoppas min kropp fungerar lite bättre imorgon, då mina ben just nu är 3 steg efter mig. 
Godnatt ♥
 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :