Hemstudier

  2012-11-22 / 23:06:16 / Personligt /
Imorgon stannar jag hemma, inte för att jag är sjuk, utan för det förbannad provet. Ska upp runt 9, plugga, dricka kaffe, plugga osv, osv... Helgen blir dock lite roligare. På lördag blir det Grand med Wilma för julshopping, ja, julshopping, Wilma o jag åker offtast in en månad innan jul o går runt o kollar på julklappar till folk. Hennes är dock redan klar, eller inte klar, men jag ska beställa den snart :P Hihi... hon e så gullig när hon e nyfiken! 
 
Har även beställt ett par skor, från DinSko, kanske kommer imorgon, får se. Lägger ut någon bild när jag fått dem. Gick på 500 kr, har dock en så snäll pappa så det gick via hans konto. 
 
Ha en fin kväll, nu ska jag sova ♥
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :