Mitt Sommarlov

  2012-07-08 / 14:43:47 / Personligt /
Jaha, blev inte mycket till uppdatering igår inte. Beror på att jag inte gjorde något så.. hade inget att uppdatera om. 
Har ätit lite mat nu, potatis och grillat *mums*... Får se vad som händer under dagen, kanske träffar Wilma i eftermiddag eller något. 
Föresten, vi har översvämmning. Brandmän är i byn och pumpar undan vatten.. var tydligen fullt med vatten utanför mitt fönster så mamma o pappa var rädd att det skulle rinna in... xD som tur var så gjorde det inte det. Men hoppas vattnet försvinner snart.. allt vatten pumpas ju ut i sjön, så de blir ju mer vatten i sjön o då blir det lite minde långrunt vilket är så grymt nice. 
 
Men iaf vaknade för 3 timmar sen eller något sådant, så jar läst lite, suttit vid datan lite, spelat sims lite och sedan lite annat skit som ni inte behöver veta. Inser ni hur man sitter hemma under sommarlovet och kommer inte på något att göra. Mitt sommarlov e inte speciellt planerat, jag ska till Turkiet om 13 dagar. Ska kanske till kusinerna i Falun, ska kanske följa med WIlma till öland, till deras stuga några dagar. Asnice! Brukar vara asgrymt, förra året hade vi så underbart kul, går inte beskriva ♥ Sen har jag lite planerat med Wilma som jag ska göra annars sitter jag bara hemma och är med Wilma och låter dagarna gå. Har typ ingen skjuss någonstans för mamma o pappa jobbar och då e jag med Wilma för jag kommer ingen annanstans ( inte för att jag klagar, Wilma e underbar ♥ ) Men Turkiet kommer bli superkul, kommer däremot inte vara mke till uppdatering, om de finns något data där kanske jag uppdaterar, kommer även ha med min data, men kommer nog inte ha något internet om jag inte har tur.... Så då blir uppdateringen inte den bästa, men jag kommer hem igen den 5 Augusti, så det är ju bara 2 veckor. 
 
Aja, ni får ha en bra dag, så ska jag forsätta att sega framför Justin Bieber .... hahahh xD 
 
BIld från förra sommaren, har även ett brytet nyckelben på den bilden. Men den sommaren lyckades bli bra ändå  ♥ Gissa om jag hade vita sträck efter stödbandet? xD 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :