Första inlägget ♥

  2012-07-01 / 03:25:39 / Personligt /
Startar om nu! Har tidigare haft 1000 bloggar, men aldrig uppdaterat den senaste tiden pga personliga skäl.
Men nu känner jag att jag kanske klarar det igen men om de e så att jag inte uppdatear är det att jag mår dåliger eller helt enkelt är upptagen, eftersom vi faktist har SOMMARLOV! 
Klockan är typ 03:30 och jag har suttit o fixat lite på datan, men nu e ja så trött så ögonen snart ramlar ur ögonen... om det nu går? 
Om 21 dagar så ligger ja i en hotellsäng och sover för att sedan på morgonen gå upp till en strålande värme och äta en underbar frukost på hotellet och sedan lägga mig nere på en solstol på stranden, mitt i Turkiet ♥ 
Kommer bli suppergött, ska spendera 2 hela veckor där nere och kommer tillbaka brun och fin till skolan börjar. Ska ju börja Frisör linjen på John Bauer - Gymnasiet i Växjö efter sommarlovet, och de slutgiltiga besketet om jag kommit in kommer någon gång nästa vecka för de skulle skickas ut runt den 1 juli och det är... tja.. idag om man ska vara redig. 
 
Men nu ska jag iaf lägga mig i min säng, dra täcket över mig och dra ner "ögonbildeln" över ögonen och sova en stund. Märker nu att det redan börjat bli ljust ute... innan när ja gjorde mackaroner vid 2 var de kolsvart ute och månden verkligen lyste, den var gul, orange på något sätt, så fin har jag aldrig sätt månen vara innan. Men den försvan sen när den " gick ner " Annars hade ja kunnat titta på den hur länge som helst. Så grymt fin var den. 
 
Nehe, nu måste jag nog sova lite.... hihi. 
För er som inte vet... så ser jag ut ungefär såhär ... Bara ungefär... det är en gammal bild, nu har jag lite rosa slingor i mitt hår också ;) Lägger upp bild på det imorgon om jag fixar iordning mig ordentligt! 
 
Godnatt ♥♥
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :