NCIS

  2012-08-25 / 23:12:00 / Personligt /
Jaha, har tittat på Justin Bieber på teve ikväll då! ♥ Love Him! ♥ Nu lyssnar man på lite musik då, av någon anledning blev det ganska gammal musik, men de e ju bra det med. Ikväll blir det att kolla på NCIS! Igentligen var det tänkt att Wilma skulle använda hennes säng, som fortfarande står precis jämte min, men blev lite ändrade planer och hon gick hem för en stund sen! Får ha kvar sängen lite till, den borde nästan alltid stå här, så ofta som Wilma sover här.. o ganska skönt att ha kläder, datorer, mobiler och massa annan skit där. 
Skälet till att sängen faktiskt står kvar här, är faktiskt så enkelt att der är så att jag inte orkat flytta på den! Så lat är jag. 
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av NCIS och sedan lägga huvudet på kudden och blunda lite, eller aa, mitt huvud ligger redan på kudden och blunda går ju det med, men ja, jag ska kolla på NCIS först ;) Rörigt det blev nu känner jag. 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :