Love is in the air

  2012-08-27 / 18:08:00 / Personligt /
Åkte hem med bussen som gick 15.35 som vanligt. Har haft 2 lektioner idag, svenska och idrott. Idrotten ligger typ 1 km från skolan, så när Linnea och jag skulle gå dit, så trodde vi va helt rätt, men slutade med att vi fick ringa Lisa för att vi var på fel ställe, men vi var inte mer än typ 200 m ifrån där vi skulle vara! 
 
Nu sitter jag i Wilmas säng och kollar på NCIS, men är ju hos mig, om ni inte fattade! Wilmas säng står precis jämte min.. ! 
 
Ikväll blir det att slappa, astrött och fryser som fan, så ska lägga mig under täcket och försöka få upp kroppsvärmen!
 


Linnea Bern :)

hahah, så fel var vi!
Men rätt nära där vi skulle ha idrotten? ;)
men helt fel angående omklädningsrummen!

2012-08-27 @ 19:33:22
URL: http://linneaberns.blogg.se

lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :