4 DAGAR TILL SKOLSTART!

  2012-08-11 / 13:12:43 / Personligt /
Måste verkligen börja blogga normalt igen! Blev ju lite uppehåll när jag var i Turkiet, och nu har det bara inte kom itt in i huvet att jag ska blogga igen..! 
Börjar skolan om 4 DAGAR! Så jädrar galet är det! Men kommer bli kul, hoppas jag i alla fall. Kul att lära känna nya personen  och "börja om"! 
 
Kan medela att jag inte fått skorna än, skulle ta ca. 20-30 dagar eftersom de skickas från USA! 
Men iaf, inatt sov Wilma hos mig, vi hade askul hela kvällen, kollade på Kogänget, Wilmas förslag inte mitt. Men mycket skratt blev det utav filmen. Eftersom mitt dygn nu är vänt igen så att jag sover normalt om dagarna, så gick vi o la oss runt 12 eftersom ja typ somnade då. Sen vaknade vi vid typ 9 (klockan stod på 10). Har alltid klockan ställd på 10 eftersom jag inte vill sova bort hela sommarlovet, iaf inte om det finns något att göra, om ingen e hemma sover jag hällre. Men äntligen sover jag på nätterna och inte på dagarna. Idag kommer mamma o pappa hem från Falun, trevligt att träffas igen, men har varit ganska skönt att vara ifrån dem lite nu direkt efter att man vart med dem 2 veckor i rad, dag som natt lixom?
 
Aja, nu ska jag la fixa något o göra, har precis duschat så.. ;) 
 
Hejdå ♥
 
 
 



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :