2 dagar...

  2012-08-13 / 18:34:47 / Personligt /
Vaknade idag upp i en grymt skön säng på näset med Wilma. Vi har sovit i deras hus där, mysigt som tusan. Vi badade på kvällen och sen kollade vi på film, åt popcorn, godis och ostbågar. Vi spelade även Växjö Monopol, som ni troligen redan fattade så vann jag ju då... ( 2 gånger ) XD Tur att det inte tog allt för lång tid. 
Nu sitter jag och lyssnar på JUSTIN BIEBER och kollar lite kul på datan. 
 
Idag har pappa beställt min nya telefon, så den kommer typ på onsdag eller något :D Samsung galaxy s3 snart vilandes i mina händer ;) Skorna har ännu inte dykt upp tyvär, men det skulle ta typ 20-30 dagar eftersom de fraktas från USA, kanske har sagt det tidigare? Men de kommer nog snart, hade hoppas på att de skulle kommainnan skolan, men nepp, de gör dem nog inte då...! Börjar ju reedan om 2 dagar (!!!) Nervös, nervös, nervös. Pappa kör in mig första dagen, önska mig lycka till... känner ju absoulut ingen där.. inte som jag vet iaf? 
 
Hoppas eran kväll blir lyckad! ♥
 
Bjuder på en GAMMAL bild, väldigt gammal bild. Men fin ändå ♥



lämna en kommentar:

namn?:
är du här ofta?

epost?

din blogg?:

kommentera :